- Valgusmikroskoopia
90 minuti pikkune teadustund laboris. Mikroskoobi kasutamise põhimõtted ja reeglid. Ainu- ja hulkraksete organismidega preparaatide valmistamine ja vaatlemine. - Filtrimine
90 minuti pikkune teadustund laboris. Erinevate filtrite meisterdamine igapäevastest asjadest ja nende tööpõhimõtte mõistmine. Filtrite efektiivsuse katsetamine. - Veepuhastusseadmed
90 minuti pikkune teadustund laboris. Erinevate filtritest erinevate veepuhastusseadmete
meisterdamine ja nende tööpõhimõtte mõistmine. Veepuhastusseadmete katsetamine. - Läänemere selgrootud organismid
150 minuti pikkune teadustund Haabneeme rannas ja laboris. Selgrootute elupaikadega
tutvumine, selgrootute kogumine ja mikroskoobiga vaatlemine.
NB! Saab toimuda vaid sademeteta ilma korral! - Metsatüübid
150 minuti pikkune teadustund välitingimustes. Krillimäe maastikukaitsealal taimede ja
pinnase abil metsatüüpide määramine.
NB! Saab toimuda vaid sademeteta ilma korral! - Rabataimestik
180 minuti pikkune teadustund sise- ja välitingimustes. Rabataimedega tutvumine laboris ning
Soosepa raba külastuskäiguga taimede loodusliku keskkonnaga tutvumine.
NB! Saab toimuda vaid sademeteta ilma korral! - Tähevaatlus
90 minuti pikkune teadustund sise- ja välistingimustes. Teleskoobi tööpõhimõttega
tutvumine, Päikese vaatlemine.
NB! Saab toimuda vaid pilvitu ilma korral! - Kehade ujumine
90 minuti pikkune teadustund laboris. Ujuvuse mõiste selgitus praktiliselt. Erinevate
tegurite võrdlus, ujuva paadi disainimine ja valmistamine. Erinevate materjalide kasutamine
ujuva paadi valmistamiseks. - Biomimikri
90 minuti pikkune teadustund. Loodusest inspireeritud disainlahendused. Loodusest
vormide, mustrite tuvastamine, loodusdisaini rakendamine tootedisainis. Soovi korral võib
sisaldada ka õuesõppe komponenti. - Mustri loomine orgaanilistest vormidest
90 minuti pikkune teadustund. Mikroskoopilised, geomeetrilised, orgaanilised vormid. Digitaalse mustri loomine.
Loovmõtlemine
90 minuti pikkune teadustund. Loominguline ja mänguline töötuba, milles areneb enda
intuitsioon ja võime näha maailma eri külgedest. Unikaalse mõtlemisoskuse ja “karbist
välja” lahenduste leidmine. Disainmõtlemise tähtsus.Mudeldamine
60 minuti pikkune teadustund. Buckminster fullereeni ideoloogiale põhinev ehituslik
töötuba. Geodeetilise kupli ehitamine. Läbitu arendab ruumilist mõtlemist.